نتایج لیگ جای دیگری رقم می خورد.

 

نتایج لیگ جای دیگری رقم می خورد!

 

علیرضا مرزبان بعد از باخت تیمش در نشست خبری اظهار کرد: احساس بدی از حضور در استادیوم به دلیل استقرار مکان نامناسب برای تماشاگران تیم فوتبال پدیده داشتم. در حالی که تمام استادیوم خالی است تماشاگران ما در جایی اسکان داده شدند که نمی‌توانستند بازی را ببینند و این عدم احترام به تماشاچیان برای من بسیار سخت بود. مردمی که هزار کیلومتر برای دیدن این بازی آمده‌اند باید در جایی مناسبی استقرار پیدا می‌کردند. این مسئله باید از نظر انسانی بررسی شود که آیا این فوتبال ارزش این را دارد که ما به تمام مسائل انسانی‌مان ضربه بزنیم.

وی در مورد شکست سنگین این تیم و خوردن تعداد گل‌های زیاد در این بازی اظهار کرد: بازی کیفیتی که مورد انتظار ما بود را نداشت و نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم.یک گل عجیب و غریب خوردیم و تمام توانایی‌های ما روی این گل متمرکز شد و سراسر بازی ریسک بزرگی کردیم. حمله‌هایی که تیم حریف کرد بر اساس ریسک‌های ما بود و باید این شکست را بپذیریم. این شکست می‌تواند بیدارباش بزرگی برای تیم پدیده باشد.

او در مورد اخراج خود توسط داور مسابقه گفت:‌

داور چهارم به من اهانت غیرانسانی کرد و اخراج خودم به دلیل مسائل غیرانسانی بود. همیشه از داوران حمایت کرده‌ام اما با مواردی که امروز مشاهده کردم مردم اعتقاد دارند که نتایج بازی‌ها جای دیگری رقم می‌خورد. اتفاقات زمین و قضاوت نادرست داور در این دیدار کاملاً مشخص بود. تیم پدیده در این دیدار آماده نبود و باید سعی کنیم به شرایط گذشته برگردیم.

مرزبان درباره بازی جوانمردانه در تیم پدیده بیان کرد: ما باید شرافت کاری داشته باشیم و مطمئن باشید اگر بازیکنان پدیده 2 بار به زمین بیفتند من آنها را تعویض خواهم کرد؛ کما اینکه در بازی‌های قبل نیز دروازه‌بان پدیده را از زمین بیرون کشیدم. اشتباهات بزرگ باعث شکست امروز ما در مقابل سایپا البرز شد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد نقطه ضعف این تیم و نداشتن دستیار قوی بیان کرد: دستیار باید بتواند با هم زندگی کنند و از دستیاران خود راضی هستم.

مرزبان در مورد فاصله نیمکت ذخیره با بازیکنان اصلی این تیم گفت: این یکی از ایراداتی است که به ساختار سازمان لیگ ایران مرتبط است؛ چون اجازه نداشتیم بیش از 8 بازیکن از لیگ برتر بگیریم و 3 بازیکن خارجی و مابقی را باید از لیگ یک می‌گرفتیم که این باعث شده این مشکلات بوجود بیاید.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد داوری و ارتباط این شکست با داور مسابقه گفت: پای حرف‌هایم هستم و این مسئله را باید بگوییم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 29 شهريور 1393برچسب:قوتبال مرزبان پدیده, | 10:12 | نویسنده : رضوانی |